Serinin 3.kitabıydı. Normalde seriyi tamamlayınca yazmayı düşünmüştüm ama kitabın sonu beni kendine hayran bırakan bir ters köşe yaptı. Ufaktan bir yerde bir tüyo vardı ama bu kadarını ummazdım dedim. Edebi yönünü değerlendirebilecek bilgiye sahip olmayabilirim ama kesinlikle okuması çok keyifli bir seri. Şu an karakterleri benimsemiş durumdayım. Tarz , betimlemeler çok hoş. Bir ara savaşıyorum gibi hissettim okurken. Yazarın kurgusu çok sağlam bu kitaplarda hissediliyor. Tavsiye ederim :)
Börü 3Çağlayan Yılmaz · Panama Yayıncılık · 20191,192 okunma