Ecem kaya

Ecem kaya
@Eecemkya
Pluviofil
Ecz. tek.
Üsküdar üniversitesi
Diyarbakır
162 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
" Sevildiğini hisseden insan ışıltısı diye bir şey var "
Reklam
Nereye yürüdüysem bakışın, duruşun, sesin Anladım; söndürmeliyim tutuşan yüreğimi Kendimi yakmış olurum yakarsam bu şehri Çünkü sen her şeyinle bendesin
23.03'23
"Aslında insanı en çok acıtan şey hayal kırıklıkları değil yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır."
Freud der ki: "İnsan, karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır." Bazı insanlar ruhumuzda çiçek açtırır bazıları ise bizi karanlığa iter...✨
" Özlemek erken saatlere alınsın, yoksa uykusuz kalıyor insan ." Cemal Süreya