Elif zilan

Elif zilan
Per aspera ad astra…
Tanrım, çektiğim acıyı görüyorsun, buna bir son vermelisin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen neredeysen ben orada iyiyim,acı çekeceksem, haz duyacaksam senin gözlerinin önünde olmalı.
O zamanlar çok mutluydum, denizdeki balık gibi çok neşeli, çok gamsız!
Artık onun ne o sevimli güzelliğini, ne de mükemmel ruhunun ışığını görüyordum, her şey gözlerimin önünden silinip gitmişti.
Derdimin ne olduğunun farkında. Bugün onun bakışı ta içime işledi.