Esma

“Çoğu zaman kalmak için bir sebebinizin olmaması, gitmek için iyi bir sebeptir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gülüp eğlenmeliydim Su gibi akmalıydım şu yaşımda. Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği... Kaç gecem daha böyle uykusuz geçecek? Beni felaketler değil; düşünmek mahvedecek.” -Murat Ali ERSAN
“Bir şeyin sihirli olmaması, içinde sihir barındırmadığı anlamına gelmez.”
“Bir zamanlar ben de kendi hayatımın şahıydım. Neden sonra, tüm oyun olduğumu anladım. Bazen at bazen vezirim; bazen kale bazen fil...” Belki de hayatlarımızı tamamen kontrol ettiğimiz fikri bizi asıl yıpratan. Bizim kontrol edemediğimiz, kendimizi adasak dahi değişimine asla şahit olamayacağımız birçok şey var belki de. O yüzden hayat ne getiriyorsa, onun peşine takılıp gitmek, akışına dahil olmak her şeyi daha kolay hale getirebilir. “Hayatın anlamını arıyorsan, hiç yaşamamışsın demektir.” diyen Albert Camus’a katılanlara gelsin o halde bu yazdıklarım...
“Bunca yıl sönmemiş umudum nisan değilse mayıs perşembe değilse pazar” -Attilâ İlhan