"Nasıl oluyor da hala kitaplarınızdan bazılarını, Adolf Hitlerin dili olan Almancada yazabiliyorsunuz?"
Karşılık olarak mutfağında bıçak olup olmadığını sordum, "Evet" yanıtını alınca ürkmüş, şok olmuş gibi yapıp bağırdım. "Onca katil, kurbanlarının karnını deşip öldürmek için kullandıktan sonra nasıl hala bıçak kullanabiliyorsunuz ?"
Ama gözyaşlarından utanmamız gerekmiyordu, çünkü gözyaşları, bir insanın, cesaretlerin en büyüğüne, acı çekme cesaretine sahip olduğuna tanıklık ediyordu.