E.Ö

E.Ö
@Eeozkn
Bazı şeyler kalbinizi kırar ama gözünüzü açar...
Tiens Distribütörü, Kendi işinin patronu.
lise mezunu
Konya
Kahramanmaraş, 24 Ağustos 1997
62 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin korkarak yaşarsan yalnızca hayatı seyredersin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bazı insanlara tahammül etmek herşeyden daha zor geliyor..
Sonra herkesi tek tek anlamaya çalıştım. Bu kargaşanın içinde benim payıma düşen de insanları anlamakmış.
1000k
Birşeyler için savaşmak çabalamak çok güzel bir duygudur ama insan öyle zamanlar geliyor ki çaba gösterdiği için bile üzülüyor. Çünkü en çok emek vereni ilk adımda çiğniyorlar. İşte bu Çok üzücü..
Hayat ve İnsan
Az önce Latince bir cümle okudum; Non percutere aliquem , qui vos pugnare.. "Sizinle savaşmayan birini yenemezsiniz.." anlamına geliyor muş
İnsan ve Duygular