Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin korkarak yaşarsan yalnızca hayatı seyredersin.
Birşeyler için savaşmak çabalamak çok güzel bir duygudur ama insan öyle zamanlar geliyor ki çaba gösterdiği için bile üzülüyor. Çünkü en çok emek vereni ilk adımda çiğniyorlar. İşte bu Çok üzücü..