E.Ö

E.Ö
@Eeozkn
Bazı şeyler kalbinizi kırar ama gözünüzü açar...
Tiens Distribütörü, Kendi işinin patronu.
lise mezunu
Konya
Kahramanmaraş, 24 Ağustos 1997
62 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Umursamayı bıraktığında, hayatın daha güzel olduğunun farkına varıyorsun..
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek çok güzel ama rastlarsan erbabına..
Aşk
Romanda Adam sevdiği kadın hakkında şöyle bir cümle kuruyor : "Bu kız kendim olmam için bende eksik olan tek şeydi." Muhteşem bir anlatım..
Aşk
Sıkıntılı uçması zor, kırılmış kanatlarım var..
Yüreğine sor beni başka yerde arama. İnan ordayım en kuytuda. Gözlerine sor beni yanılmazlar asla, gördüğün yerde sarıl bana..