Sizi ziyan eden insanları, bunu gayet iyi bilmenize rağmen neden hala ısrarla hayatınızda tutmakta direndiğinizi inanın bir türlü çözemiyorum. Oysa aklınızdan çıkartamadığınız tek eylem sizi üzen herkes ve her şeyden uzak kalma isteği olmalıydı.
Bütünü göremeyen insan zerreyi yorumlamaya çalışır. Yargılama daima seni yanlışa götürür. Ters yöne gidiyor dediğin kişi Belki de çemberin başındadır. Yargıladığın kişi Belki de gitmeye çalıştığın yolu bitiriyordur.