Benim burada ne işim var hissi nereye gidersen git yakanı bırakmayan bir histir ve bu, öyle bir histir ki dostum, nerede ne işin olduğunu asla bilemeyeceğin, hiçbir yerde huzurlu hissedemeyeceğin bir duygudur!
Gördüğüm herhangi bir görüntü, duyduğum herhangi bir ses, olumsuz ne varsa hemen sahiplenip kendi acımmış gibi, kendi sıkıntımmış gibi acı çekmeye müsait, hassas, narin bir bünyeye sahiptim! İnsan olmak bunu gerektirir, evet, ama bende fazla!