Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neden kendimizi, beynimizi, etrafımızı ve seyleri birbirinden ayırıyor, topluyor, parçalıyor, ve sonra “bu mu daha iyi, yoksa şu mu daha kötü?.. diye konuşuyoruz. Neden her şeyi; hayatı, zamanı, insanı ve insanligi, aşkı, mutluluğu, derd ü kederi ve hürriyeti birbirinden ayırıyor, paramparça ediyor, sonra da kıyaslıyoruz? Bununla, yani parcalamak ve kiyaslamakla en büyük kötülüğü yapiyoruz kendimize. Sınırlar , şartlar, zorunluluklar bizi bizden insandan ve insanlıktan uzaklaştırıyor.
O zaman ki Berlin Belediye Başkanı şöyle demişti bir gün: “Yahudiler gaz borçlarını ödeyemiyorlar. Borçları çok yüksek. Çünkü gazla intihar ediyorlar…”