Yıllar içinde anladım ki insan yeni bir ortama girdiğinde, bu ister bir asansör isterse bir roket gemisi olsun, başkaları üzerinde bıraktığı izlenim şunlardan biri olur: -1; yani aktif bir şekilde zararlı, sorun çıkaran biri, 0; yani etkisi nötr ve dengeyi herhangi bir yönde bozmayan biri ya da +1; yani aktif bir şekilde değer katan biri. Elbette herkes+1 olmak ister. Ancak o ortama getirdiğiniz beceriler ya da koyduğunuz katkı ne olursa olsun, daha en başından +1 olduğunuzu iddia etmek, -1 olarak görülmenizi neredeyse garantiler. Bunun malumun ilanı olduğunu düşünebilirsiniz; ama bunu yapan o kadar çok insan var ki herkese malum olduğunu hiç sanmıyorum.