Aşk vardır. Kahveye âşıktır adamın biri, kahveyi içişine âşıktır bir kadının. Soğuk havalara âşıktır yaşlı bir dede, çünkü hasta yatağında sıcak havalarda terlemeye tahammülü kalmamıştır. Sonra bir nine düşün, birilerinin kendisini dinlemesine âşık...
Aşıktır insan, hem habersiz hem âşık. Neye âşık olduğunu bilmeden yaşanmaz işte. İnsan âşık olunca hakkını vermeli. Bir çift eli tutmak değildir aşk. Uzun uzun sarılmak da değildir. Aşk kendini unutmaktır. Aşk tutamadığın elleri düşlemektir.