Konu ilgi çekici olduğu için metni okumak istedim. Güzel de başladı ancak anlatıcı değişene kadar. 2. Bölümden sonra tek düze “sen” anlatıcıya dönen metin olacak olanları bize keşfetme imkanı tanımıyor bize her şeyi söylüyor. Kitabın ilk bölümde bu distopyaya ne kadar ikna olduysam ikinci bölümde de o kadar kabız kalan anlatıcıyla olaylara ikna olamadım.