Çocuklardan oluşan bir ordu neyin savaşını verebilirdi ki; olsa olsa sevginin, paylaşmanın veya yaşama sevincinin amansız savaşçısı olabilirdi çocuklar. Ve bu savaş topla tüfekle değil şefkatle ve hoşgörüyle mümkün olabilirdi.
Para yeniden kazanılırdı, yaralar yeniden sarılırdı, hayaller yeniden tamir edilirdi. Yalnızca harekete geçmem gerekiyordu. Kendime inanmalı, çok çalışmalı, pes etmemeliydim.