Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yoksa bile isteye kötü kalmayı mı seçiyorsun?"
Öyle dediler :)
Hani hayat dans etmek gibiydi. :)
"Yaşama sanatı, bir dansçınınkinden çok bir güreşçinin sanatına benzer. Savunmaya dikkat etmeli , öngörülemeyen saldırılar karşısında bile sağlam durup devrilmemeli."