Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eleştiri kabul etmek zordur :)
"Eğer biri benim düşündüklerimin veya yaptıklarımın doğru olmadığını ispatlarıyla ortaya koyarsa onları düzeltir ve o kişiye minnettar olurum."
Ruhuna ne olacak peki ??
"En sonunda toprak olacağımdan başka herhangi bir şeyi neden umursayım?"
"İntikam almanın en iyi yolu intikam alınacak kişiye benzememektir. '
Hoş geldin yeni yaşım!