Hiçbir kitabı beğenmemezlik yapamam kitap kitaptır işte kimi kitabı okursun kendini, kimi kitabı okursun rabbini ararsın kitaplarda ve de bulursun bazılarında. Bu kitaba gelecek olursam kitap güzel ama konuları biraz birbirinden bağımsız ve ismide öyle kitabın içeriğini az çok çağrıştırmıyor bence, lakin okumanızı tavsiye ederim. kitaplar güzeldir ayrım yapılmaz hiçbirinde :)