Kitabı ilerletmek de biraz zorlandım , özellikle başlarda. Fakat, sakin ilerlediği için farklı bir tat,farklı bir güzellik veriyor. Her karakterin ayrı baskın kişisel özelliklerinin vurgulanması, hepsinin bize iletmek istediği mesajlar… Her kitaplıkta bulunması gereken klasiklerden . Sindire sindire okuyun derim.