Ege Kaan Şakır

Ege Kaan Şakır
@Ege_Kaan02
girişimci
lise
Acıpayam
Denizli
7 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda yazılan Romanlar neden eskilerinki kadar güzel olmuyor?
Bu konunun çok kolay bir açıklaması var şu şekilde anlatayım O ünlü Leyla ile Mecnun kitabında Fuzuli mecnunun çölleri bile yürüyerek aşıp Leyla yı bulduğu anlatılır ama şu devirde Leyla ile Mecnun yazılsa şöyle olurdu Mecnun klimalı 4×4 arabasıyla çölleri kolayca geçerek Leyla sını bulur 🤨🙁😐 Mesela o ünlü kitap simyacıdaki Santiego o kadar mısır çöllerini atla deveyle geçip kendi kişisel menkıbesiyle hazinesini bulması bu devirde yazılsa şöyle olurdu Santiego mısırdaki piramitler de hazine olduğunu öğrenince bütün koyunlarını satar ve bir uçak bileti alarak mısırdaki piramitler gider orayı kazarak hazinesini bulur ama sonra polisler devlet malını çalmaktan Santiego yu tutuklayıp hapse atar ve son 🤨🙁😐 Sonunda bunu bir şeye bağlıyacak olursak şu zamanlarda koşullar doğrultusunda bir hikaye oluşturmak gerçekten çok zordur Ama inşallah bu zamanın şartlarıyla da güzel bir hikaye oluşturulur
Ege Kaan Şakır
Doğru ama bu çoğu kişiye göre göreceli bir kavram
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiğiniz bilim kurgu filmleri veya kitapları varmı Benimkiler -İnception -İndependence say -Artıfıcıal Intelligence -12 monkeys -Prometheus -Minorıty report -İnterstellar -The social network -Mad Max -The extra trekrestrial -Bilirsiniz (Marvel ve DC) -The platform -The butterfly effect -Truman show -Vivarium
Ege Kaan Şakır
Daha çokta bunlar bazıları

Ege Kaan Şakır

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
2021 1. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
Ege Kaan Şakır
Çok hoşuma gitmişti tavsiye ederim filminide izleyin derim
Bir cinayet işlersen katil, bir katliam yaparsan kahraman olursun Adolf Hitler
Esma isimli okura yanıt verildi
Ege Kaan Şakır
Aynen öyle 👍