Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
Kafayı yediğime karar verdim, uyumsuzdum ve kendimden iğreniyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ebrulii.t

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
7 günde okudu
·
2022 5. kitabı
Charles Bukowski
7.8/10 · 1.737 okunma
“Aşka inanır mısın?” diye sordu. “İnanmak zorundayım. Bir kez aşık oldum.”
Beni tanıyan herkesin size söyleyeceği gibi, makbul biri değilim. Kötü adamı sevdim hep, kanunsuzu, hergeleyi. İyi işleri olan sinek kaydı traşlı, kravatlı tiplerden hoşlanmam. Ümitsiz, adamları severim, dişleri kırık, usları kırık, yolları kırık adamları. İlgimi çekerler. Küçük sürpriz ve patlamalarla doludurlar. Adi kadınlardan da hoşlanırım; çorapları sarkmış, makyajları akmış, sarhoş ve küfürbaz kadınlardan. Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü ben de serseriyim. Kanun sevmem, ahlak sevmem, din sevmem, kural sevmem. Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam.
“Bu dünyada iyilik yapmaya kalkışanların sonu ne olur bilmez misin?”