Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
Kaç, dostum, yalnızlığına kaç! Büyük adamların gürültüsünden baygın düştüğünü ve küçük adamların iğnelerindan delik değişik olduğunu görüyorum.
1000Kitap
Reklam
İyi veya kötü, herkesin zehir içtiği yere devlet derim; devlet, iyi veya kötü herkesin kendisini yitirdiği yerdir; devlet, herkesin yavaşça intihar etmesine “hayat” denilen yerdir.
1000k
Devlet, tüm soğuk canavarların içinde en soğuğudur. Yalanı da soğuktur; bu yalan ağzından “Ben devletim, yani halkım,” şeklinde çıkar.
Dünya gereksiz kişilerle dolu ve hayat, bu fazlalık nedeniyle çürümüş durumda.
1000k
Reklam