Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
Aşk sabır işidir, ne kadar uzarsa uzasın aramayı sürdürmektir, çile çekmekten zevk almaktır, onun verdiği kederi hayatın anlamı saymaktır. Ama belli ki sen bu duygulardan çok uzaksın, belli ki sen aşk eri değilsin, belli ki sadece heyecan peşindesin.
1000Kitap
Reklam
Aşkta iyilik ya da kötülük yoktur. Birini seversiniz ya da sevmezsiniz. Bunun için suçlanacak kimse de yoktur.
1000Kitap
Tanrıların en sevdiği kullar aşıklardır. Çünkü aşıkların yürekleri inanç, akılları tutku, ruhları masumiyetle yıkanmıştır. Bir delilerde vardır bu saflık bir de sevdalılarda.
1000Kitap
Bütün insanlar yanlış anlıyor. Üstelik sadece bizi değil hayatı da yanlış anlıyorsunuz. Başımıza gelen felaketlerin çoğu da işte bu yanlış anlamasan.
1000Kitap
Unutmayın, ümidini yitirmeyen kişiyi karanlık asla yenemez.
1000Kitap
Reklam