E*

Gidenler mutlu,kalanlarda zaten gidenleri umursamıyor neyse iyi geceler.... 00.00
Reklam
Hiçbir insan asla değişmiyor,sadece biz sevgimizden öyle sanıyoruz"giden yine gidiyor
Sanmak*
Mükemmel kişilikliği olduğunu sananlar zaten ilk sanmakla hata yapıyorsunuz hani bilin istedim.
İyiki'
Şimdi anlıyorum o çok aşk acısı çekenleri.Sen beni büyüten çocukluğum oldun şimdide iyiki varsın yerine "iyiki gittin" diyorum iyiki*
Günaydın
"Günaydın"mış sanki sen demesen gün aymıyormuydu kardeşim yani sen yokken de ayıyordu şimdide aydı'