E*

İyi Geceler'
Canımızın içi dedik içimizi kül ettiler, dünyam dedik dünyamızı yıktılar sonra gelmişler iyi geceler"gecemizi içine edip iyi geceler demeye hakları olmayanlarada iyi geceler*
Reklam
Kendini rezil et,mahvet, üzül belki ozaman anlarsın;) Saat 00.14
"o hayatımda nasıl olursa olsun"diye bir düşünceniz varsa eğer hemen silin.Sevdiği kişinin bir başkasıyla olan mutluluğunu hiçbir yürek kaldıramaz.
Ne olacaksa olsun değilde,güzel şeyler olsun diyelim'
Gidişinle gülüşlerim yeşillendi'
İlişkiler