Yaptıgı her ibadettin öncesinde; layık olmayışının hüznüyle, sonrasında ise hakkını veremeyişin eksikliğiyle istiğfar edecek; ibadetine karşılık bir mükafat beklemek edepsizliğine düşmek bir yana, ibadet edebilenlerden olabilmenin mükâfatların en büyüğü olduğunu bilerek istiğfarina şükrünü katık eyleyecek bir gönül arıyorum..