Evet bu benim kitap incelemem.İlk kitap incelememin beni sürükleyen ve çok şey öğreten 1984 olması beni mutlu etti hadi incelemye geçelim.
Öncelikle kitap distopya türünde başarılı ve bu konuyu oldukça güzel bir şekilde aktarmış.Kitabı okurken hiç sıkılmadığımı söyleyebilirim. Sadece ana olaylar başlamadan baş karakterimiz (Winston) şu 3 ilkeyi (savaş barıştır, özgürlük esarettir, cehalet güçtür) açıklayan kitabı okurken sıkıldım diye bilirim ama sıkıldığım yerde bile bize pek çok şey kattığı aşikâr. Kitap başlarda ağır ağır ilerliyor ama sonlara doğru bırakamıyorsunuz. Kitabın sonu beni çok tatmin ettiğini söyleyemiyorum. Kitabı bitirdikten sonra şaşkınlıkla beraber gelen hafif bir kızgınlık oluyor. Kitabın sonunda tek mutlu olan kişi BÜYÜK BİRADER ve İKTİDAR diyebilirim
Okumanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.
Genç bir okur olarak ilk kitap incelemem bu şekildeydi. Umarım beğenirsiniz. Hatam ve kusurum varsa bunu belirtmekten çekinmeyin lütfen
Bir sonraki incelemeye kadar
Okurla kalın
Hoşçakalın
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,4bin okunma