Siz yalnızca yeteri kadar yaşam olmadığına inanmakla kalmıyorsunuz (ki bunu ölüm inancına çeviriyorsunuz) ve yalnızca yeteri kadar yaşamsal öz olmadığına inanmakla kalmıyorsunuz (ki siz bunu yetersizlik inancına dönüştürüyorsunuz) aynı zamanda yaşamı Yaratandan bile yeteri kadar olmadığına inanıyorsunuz (ki bunu da sınırlı bir Tanrı inancına dönüştürüyorsunuz)
Bunların hepsi sınırlı olduğu için onlar için yarışmak zorundasınız. Ve bu inanç nedeniyle gezegeninizi ve kendinizi yok ediyorsunuz.