Yasin

Yasin
@El_Fakir
Ne havada kara bulutlar Ne gönlümde umut var Ne halden anlayan biri Ne de dilimin konuşmaya hali Kapatsam da gözlerimi Engelleyemiyorum düşlerimi Sardı her yanımı çaresizlik Kafesimde hayallerim eksik Yarım kalan duygular Geride sadece yaşanmamışlıklar Belki her şey yaşadığın kadar Doğsa da güneş erise de kar Gelmez gönlüme bahar Aymaz gözlerim hala bakar Ama ne çare ne de umut var Karar ey gökyüzü kararabildiğin kadar Ne karanlığın ne kara bulutlar Ne de ıssız sokaklar Edemez beni daha fazla tarumar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kaçtığın şey içinde saklıysa eğer, gittiğin yere onu da götürürsün." Paul Auster
Söz dururken aklımdan geçenler birer birer göz yaşımda biriktiler.