ELİF YAMAN

ELİF YAMAN
@El_ya9
+ Ağlasam ayıp olur mu? - Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki? + Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki...
Alıntı