Kitap çok güzel ve tatlış. Ben çok sevdim. Yani okurken yüzünüzde bir gülücükle okuyorsunuz. Bence 9+ yaş okuyabilir. Ben sevdim. Ben arkadaşlarımla okumuştum.
10/9
Yalan konuşmayalım. Bence bu kitap komik. Ama acemi bir şekilde yazılmış gibi geldi. Ama komedi sevenler okuyabilir. Bu kitapta lakabı üşütük olan bir kızın hikayesini dinliyorsunuz.
10/7