Kitap tam anlamıyla mükemmel . Bayıldım. Okumayan kalmasın. Sizi hayal dünyasına götürüyor. Kitabı elinize alıyorsunuz ama bırakamıyorsunuz. Tam bir çerezlik kitap. Büyük küçük herkes okumalı.
10/10
Ben bu kitabı okudum ama yaşıma biraz küçük kaldı. Ben bu kitap hakkında pek birşey yazamayacağım. Kitap 2. sınıftan itibaren 4. sınıfa kadar okunabilecek bir kitap. Konusundan bahsetmek istemiyorum. Keyifli okumalar dilerim.