narçiçeğibook

narçiçeğibook
@ElaPaksoy
OKUR YAZAR
ÖĞRENCİ
SABAHATTİN GÖNDÜR İLKOKULU, DOKTOR CAVİT ÖZYEĞİN İLKOKULU, ŞEHİT ERKAN ER ORTAOKULU.
İzmir
AFYONKARAHİSAR
19 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Saftirik gregin günlüğünü
10/10
İlk önce şunu belirtmek istiyorum: Kimse bu kitabı okumak zorunda değil. Kötü yorumlar var bikinili kız resmi veya başka şeyler. Arkadaşlar bu kitabı okumak zorunda değilsiniz ki! Öyle kitabın içinde şakalaşmalar var ama abartmayın. Ben bu kitabın fanıyım o derece seviyorum seriyi. Komik ve sizi başka yerlere götürüyor. Mutsussanız moralinizi düzeltiyor. Kafanız dağılır. Bence bir şans verin. Ben bu seriyi 2 sene önce okuduğum için okuduklarımda değil. Ama bu seri böyle yorumları hak etmiyor bence. Serinin seveni ve sevmeyeni çok ama seri çok güzel. Seri uygunsuz falan değil. Kesinlikle okuyun. Başka incelemeler ve alıntılarıma bakmak isterseniz profilimde. Beni takip ederseniz çok mutlu olurum. Tabiki sizi zorlayamam. Ama incelemem hakkında düşündüklerinizi yorumlara yazın.
1000Kitap Gerçek Okurlar
Diary of a Wimpy KidJeff Kinney · Amulet Books · 20072,976 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
no.26
"Kimin bana ilaç olacağını düşünsem o benim yaram oldu."
Sayfa 91 - İNDİGO·Kitabı okudu
Aşk
no.26
" İçimdeki yangını söndürmek mümkün ama yanmakta bir seçenek."
Sayfa 126 - İNDİGO·Kitabı okudu
no.26
"Gökyüzü içindeydi, dışı tüm evrendi."
Sayfa 145 - İNDİGO·Kitabı okudu
Aşk