" Herşeyle savaşamazsın.
Her konuda en iyisini yapamazsın.
Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir.
Bazen akışına bırakmak gerekir.
Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir, huzurlu olabilmek için."
Herkes yaşattığını yaşasın. Kalp kıranın kalbi kırılsın. Hakka girenin kalemi. Üzen, mutlu olacağını sanmasın. Birine taş atanın kendi yolu tıkansın. Ben payıma düşene razıyım...