Bu Yobaz çetesinin korkunçluğunu, milletin canına, varlığına kastetmiştiğini, tarihimiz boyunca Türk milletini yok etmek için her şeyi yapmışlığını, elinden geleni ardına koymamışlığını tarihimizi azıcık okumuşlar bilirler.
Hemen, bu işten anlar, gözü pek, üniversiteden, bağımsız aydınlardan bir kurul kurulmalı… Yasakçı kurulu… Düşünce kırıntısı olmayan aşağılık filmler yasak edinmeli. Düşünce kırıntısı olan, bir şeyler söyleyen filmlere de armağanlar verilmeli…
Bir Türk filmine, yüzü kızarmadan, azıcık seviyesi olan bir insana gösterebilir misiniz? Herhangi bir Türk filmini gören kişi neden yoksun olduğumuzu anlamakta güçlük çekmeyecektir. Biz iyi niyetten, biz akıldan, biz kültürden yoksunuz. Bereket ki, hiçbir Avrupalı bizim herhangi bir Filmimizi görmeye tahammül edemez. Biz de rezil olmaktan bu yüzden kurtuluruz.
Biz her şeyin aksini yapmışız. Azıcık düşünce kırıntısı olan bir senaryoyu yasak etmişiz. Ama yüzlerce baldırbacak. İğrençlik akan senaryoyu severek tasdik etmişiz. Şu yazıyı yazarken, o filmler gözümün önüne geliyor da kusacağım geliyor.