Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve daha nice gün, severken bile "sevmek istiyorum" diye düşündüm. Yazarken de "yazmak istiyorum" diye düşünüyor, apaçık hayatta olduğum hâlde "yaşamak istiyorum" düşüncesine kapılıp gidiyorum. O hâlde ben aslında ne yapıyorum? Bilmiyorum.
Olgun bir insan ölümü soğukkanlılıkla kabul eder mi? Öyleyse hayatım boyunca olgunlaşmak istemiyorum. Kendi ölümüm olursa kabul ederim. Ama sevdiğim birinin ölümünü metanetle kabullenemem. Ölmediğim için, ölmenin nasıl bir şey olduğunu henüz bilmiyorum. Ama sevdiğim birini kaybedip tek başına kalmanın ne demek olduğunu biliyorum.