Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler, hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin? Herkes olduğundan daha ketum görünüyor, sanki hemen dile getirirlerse duygularının zedeleneceğinden korkuyorlar..
Biliyor musunuz şimdi aklıma ne geldi? İkinizi kıyasladım. Neden o,siz değil? Neden o da sizin gibi değil? O sizden daha kötü biri,ama onu sizden fazla seviyorum.