"Atların koşması kadar doğal kaleme iç çektirecek kadar merhametli bir roman" yorumu ne kadar yerinde olmuş. Uzun zamandır Türk yazarların kitaplarını okumadigim icin bu kitap çok bizden geldi bana.. Bende onlarla birlikte köye gittim yolculuk ettim ve hüzünlendim.. Yaşlılığın ne demek olduğunu nasıl insanın doğduğu yere geri döndüğünü babaannemle birlikte yaşamıştım.. Yaşadığım şeyleri güzel betimlemelerin ile ne güzel anlattın.. Tanıştığıma memnun oldum Hasan Ali Toptaş diğer kitaplarında mutlaka tekrar görüşeceğiz ..