"Ejderha insanın içindedir. İçindeki kötülüktür, bencilliktir, kibirdir, hırstır, kıskançlıktır, öfkedir. Onunla savaşırsan onu yenersin. Savaşmazsan ejderhan büyür. Onu öldürmen gerekir.Hz. Ali ejderhasını öldürmüştü. Üzerimdeki de Oğuz Kağan'ın ejderhasının derisi... O da bu ejderhayı okla öldürmedi değil mi? İyi bir insan olmaya çalışarak onu alt etti.'' dedi.