დLUZİAණ

დLUZİAණ
@Ele_tirmen
Affetmeyin
Çünkü yalan mecburi değil, tercihtir. Hata değil, ihanettir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umarım sen de birgün Benim sana âşık olduğum kadar Âşık olursun
Kendime hep şey diyorum: —Ne bekliyordun ki? —Seni seveceğini mi? —Asla! —Sen tam bir aptalsın!
Gözlerinin şarkısını kim duyar benden başka? Kimseeeee