დLUZİAණ

დLUZİAණ
@Ele_tirmen
Yaşamak başkasının isteğine bağlıdır, ölmekse yalnız bizimkine
Sayfa 137·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uykuda gördüklerimiz o kadar aydınlık değildir. Ama ayıkken de her şeyi o kadar pırıl pırıl, apaçık göremeyiz.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Gerçekten öyle.
Yaşamayı ölüm kaygısıyla, ölümü de yaşama kaygısıyla biçimlendiriyoruz
Sayfa 140·Kitabı okudu
Ölme özgürlüğümüz olmasa yaşamak kölelik olurdu.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, Devam eder insan aynı düşünceleri savunmaya.
Sayfa 153·Kitabı okudu