Acaba insansı hayvanlar ile hayvansı insanlara da insan muamelesi yapmalı, yoksa tamamen bizim türümüzün dışındaki bir varlıkla aramdaki ilişkiye benzer bir ilişki mi kurmalıyım, buna henüz karar veremedim.
Şimdi canlılar alemine bakışım böyle olunca etrafımda gördüğüm ve bana benzeyen şeylerin gerçekte benim gibi olup olmadıklarından ya da benimle aynı sınıfta bulunup bulunmadıklarından emin olamıyorum.