Acaba insansı hayvanlar ile hayvansı insanlara da insan muamelesi yapmalı, yoksa tamamen bizim türümüzün dışındaki bir varlıkla aramdaki ilişkiye benzer bir ilişki mi kurmalıyım, buna henüz karar veremedim.
Temelde bir insan eğer maraz doğuracak iyiliklerden, tüm kabalıklarından ve korkularından temizlenmeyi becerebillirse bu onu gerçekten iyi bir insan yapar.