AYIŞIĞI

Seni kendimden önce düşündüğüm, inandığım, anlamaya çalıştığım ve kendimden deçok sevdiğim için affediyorum kendimi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özgürlük tutkum, beni esir etme hayalleri kuranları korkutur bundan sonra.
Bir kelimenin peşinde dünyaya bir cümle olmak kolay, o cümle ile seni şahaser edenin gönlü olmasa anılır mıydın hiç?
Kül olmaya yüz tutmuş bir közken, kor oluyorum önce ve sonra her şeyi, her yeri yakacak kadar kocaman bir alev topu. Yapma. Benimle o ateşte birlikte yeniden yanmayacaksan, yakma beni. Yapma.