Farkındalık ne kadar önemli bir şeymiş şimdi anlıyorum. Hayal kurabilmek, kurduğun hayallerin peşinden koşabilmek bir nimetmiş. O kadar farkında değiliz ki insanoğlu olarak. Sahip olduğumuz her şey bizim için bir hiç. Belki başkasının hayallerine sahibiz ama bunun bile farkında değiliz. Hayat enteresan bir denklemdir. Farkında olduğumuzda da hep iş işten geçmiş olur. Hayata keşkeler eklenir, pişmanlık peşi sıra gelir. Döndüremezsin ki geri. Parayla satın alamayacağın bir değerden bahsediyorum, zamanı geri alamazsın.
“yine içime ne olduğunu anlamlandıramadığım bir duygu giriyor. sevinç mi? korku mu? nedir bilmiyorum.
ama sanki benliğimin ta derinlerinden gelmekte. henüz öylesine belirsiz ki. varlığıyla yokluğuyla bir...”
• insanların dünyası | a. de saint-exupéry