Elif

Elif
@Elffedi
...acı ve mutluluktum, sevinç ve kederdim,kabul ve reddim, şükür ve isyandım,zafer ve yenilgiydim, kötüydüm ve iyiydim,seçilen ve vazgeçilendim, güçlü ve zayıftım...
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ve kâinat, ölümü insanla tanıdık.Hayatı da.Yaratıldığı andan itibaren can, ölüm oldu ve ölüm can oldu.Başlangıç ile bitiş,var ile yok birbirlerinden doğdular
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Tanrı,koca bir rahim gibiydi ve âlemi içine hapsetmişti.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan! Eti kan, canı kan, ölümü kan olan bir şeydi bu.Çığlığı karanlık dehliz,ruhu sır, gönlü mahşer, aklı bela,fikri cinnet bir yaratıktı.Bütün yaratılmış olanlardan güzel ve hepsinden çirkindi.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Tanrı,ben ve kâinat vardık.Yerler, gökler,yaratılmış olanlar ve ben,O'nun önünde uzanan bir boşlukta arka arkaya sıralanıyorduk.Cansızdık.Şekil de yoktu sonsuzluk da.Sadece an vardı.Hepimiz onun içindeydik.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı