Sen,"diyorum,"Sen ölmedin mi?"
"Öldüm,"diyor,"öldüm. Evvela diri idim, lâkin sonra öldüm.Ölmeden önce öldüm.
Aşkı görmeden önce...
Kendimi bilmedem önce zaten ölüydüm.
Lâkin sen kendi hâline bir bak.
Aşksızlara 'diri' desen diri mi onlar?
Cenin-i sakıt gibi ölü gelmiştir bu dünyaya.
Aşk varsa ölüm yoktur ki.
"Öldün mü?" Diyorsun bana.
böyle soruyorsun.ben ölmedim.
Bedeni toprağa, gönlümü ALLAH'A verdim.