Elif OK

Elif OK
@Elfkumsal
Yoruldum Patron..
@Elfkumsal·
·
sabitlendi
'' İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün her şey yoluna girerse umarım hala hevesim ve isteğim kalmış olur ..
"Eski hâl muhal; ya yeni hâl ya izmihlal" Bediüzzaman Said Nursî
İnsan ne garip şeydir! Sabahattin Ali
Günaydınnn🌸☕