E.

E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·190 syf.·
2023 4. kitabı
Israël Shahak
8.6/10 · 65 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tarihin siyonistler tarafından bu derece tahrif edilmesinin derin siyasi sebepleri vardır: Bu "ayrıcalıkla" varılmak istenen hedef İsrail'i dünya uluslarının teşkil ettiği bütünlükten ayırmak, diğer ülkelerle karşılıklı anlayış, ortak çıkarlar ve aynı barışçı ve yaratıcı amaca doğru birlikte yol alma değil fakat özel suçluluk ilişkileri içine itmektir. Her türlü tarihi gerçeğin dışında "holokost" efsanesi İsrail'e yeniden ve aralıksız cinayetler işleme izni vermekte, intikam duygusunun canlı kalmasına yol açmakta ve eski cinayetlerin hesabını sormasına imkan tanımaktadır.
Her dönem mağduru oynayan ağlak, korkak, ezik bir kavim...
"Holokost"tan bahsetmek Yahudileri bir kere daha diğer uluslardan ayırmak ve yeryüzünde altmış milyondan fazla erkek ve kadının hayatına mal olan bir savaşın içinde, Hitler'in işlediği diğer cinayetleri gözlerden uzak tutmaktır. Özellikle sivil halkın arasında yahudi dahi olmayan üç milyon Polonyalı ve savaşçı olmayan altı milyon Slav bu savaşta hayatını kaybetmiştir. Hitler faşizmi yüzünden ıstırap çeken ve ona karşı savaşan büyük kütleden ayrı düşmek yahudileri yüceltiyor mu?
Eğer bu siyonist devletin kurulması vaktiyle tek çare olarak görüldüyse, neden nazilerin zulmünden kaçabilenler için bizzat "Alman toprağında" bir vatan aranmadı? Tam anlamıyla bağımsız olacak bu devlet, Yahudilere karşı bunca cinayet işleyen Avrupalıların zararına kurulabilirdi... (...) Bu suçun ceremesini, olayın tamamen dışında kalmış olan Araplara yüklemek tam anlamıyla ve başlıbaşına sömürgeci bir harekettir.
Bayan Golda Meir 15 Haziran 1969 tarihinde Sunday Times gazetesine verdiği demeçte şunları söylemiştir: "Filistinliler yoktur. Yani Filistin'de kendilerini Filistinli sayan ve bizim gelerek onları kapı dışarı edip ülkelerini ellerinden alacağımız bir Filistin halkı yoktur." Bu insanlar "yok" ama direniyorlar... Garip bir iş...