ÖMER GÖKÇURAK

ÖMER GÖKÇURAK
@Elibaz0521
Diyarbakır
Amasya
18 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi·248 syf.··
2019 7. kitabı
İyiliğin Hareket Hali, İyiliğin Bilim Hali yapılan bir iyiliğin adını ne koyarsanız iyilik kazanacak iyilik ne zaman kazanır cevabı sanırsam benim kanıma göre bu; Dünya'yı KADINLAR yönettiği zaman kazanır sebebi ise hiç bir ERKEK dokuz ay karnında çocuk taşımaz çocuk doğurmanın nasıl bir duygu olduğunu bilmez o yüzden. Dünya'yı KADINLAR yönettiği zaman iyilik kazanır. Dilde söylemesi kolay DOKUZ ay demi bir ÇOCUĞU karnında taşı doğur. DÜNYA'ya getir gözünden sakın büyüt. Sonra kendine İNSAN diyen itin birisi silah üretsin.15 li, 20 li, 25 li ,30 lu, yaşlarda o üretilen silahtan sıkılan mermi sonucu evladını öldürsün birisi. DÜNYA'yı KADINLAR yönettiği zaman bunlar olmaz ANNE olan hiç bir KADIN ne kendi evladının kendinden önce ölmesini istemez. Dünyanın neresine, gidersen git bu böyledir. Bu zamana kadar ERKEKLER yönettide ne oldu ki. İNSANLAR acımasızca birbirini öldürüyor. Havyanlarda bile dişisi gerek duymadıkça saldırmaz yavrularını korur. İyiliğin kazanmasını istiyorsak şayet KADINI el üstünde tutan bir toplum haline geldiğimizde iyilik kazanır. Diğer türlü iyilikten yana sınıfta kalırız... MERHUM SANATÇI NEŞET ERTAŞ'IN DA DEDİĞİ GİBİ KADINLAR İNSANDIR, BİZ İNSAN OĞLUYUZ... O yüzden başka türlü iyilik kazanamaz. Yazar da batı hayranlığı var sanırsam TÜRKİYE'DEKİ hiç bir üniversite de araştırma yapılmıyor galiba o kadar öğrenciler profesörler hiç mi araştırma yapmıyor yok bilmem nerde şu üniversite profesörü yok bilmem ne araştırmasının İNSANLAR üzerindeki etkisini anlatıyor. #iyilikkazanacak#
İyiliğin Bilim HaliMetin Hara · Destek Yayınları · 2018390 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·112 syf.··
2019 5. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2019 21:52
Alman filozofu Nietsche'nin tasavvur ettiği üst İNSAN, İNSANÜSTÜ TÜRKLERDİR. TÜRKLER her asrın yeni İNSANLARIDIR. Bundan dolayıdır ki, yeni hayat bütün gençliklerin ANASI olan TÜRKLÜKTEN doğacaktır. Elin Almanı bunu söylüyor bizse TÜRKÜM deyince TÜRK olmamızı içine sindiremiyor memleketin ekmeğini yediği halde. Ekmeğini yedi yere ihanet eden zamanı gelince. Ekmeğini yedi yerden kurşunu yer. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
Türkleşmek, İslamlaşmak, MuasırlaşmakZiya Gökalp · Tutku Yayınevi · 20183,881 okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2019 4. kitabı
Bildiğin kendi aşkını yaşadığını anlatmış yazar kendisinin biten sevdasını anlatmış sevdiğinin neyden dolayı gittiğini anlatmamış hep sevdiğine yüklenmiş bazı sayfalarda bildiğin beddua ediyor yazar efendi sen gerçekten sevmemişsin seven İNSAN sevdasını okunsun diye kitap yazmaz hele ki beddua etmez ayrılsanda sevdiğinden RABBİM SENİ HER TÜRLÜ KÖTÜLÜKTEN KAZADAN BELADAN KORUSUN DİYE DUA eder bir gün sevdiğimi yazacak olsam o kitabı sadece sevdiğim okur şiir yazsam o şiiri sadece sevdiğim bilir geriye kalanın bilmesine hiç gerek yok.
Bana Seni Seviyorum Deme SevMiraç Çağrı Aktaş · Dokuz Yayınları · 20142,922 okunma
10/10
·208 syf.··
2019 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2019 20:52
Sen benim tuzlu kahvesini içmek istediğim KADINSIN... Seninle konuştuğum kadar daha önce kimseyle konuşmadım bana kimse böyle bir iddaa da bulunamaz çünkü sen de gördüğümü kimselerde görmedim ben sanırsam bundan böyle senin gibi karekteri sağlam birisine denk gelebilmek zor galiba... Bu zamana kadar kimseye de laf olsun diyede seni seviyorum demedim ALLAH bundan sonra da dedirttirmez İNŞALLAH bana ibretlik hikayeler vardır. Hayatta İNSAN bazı şeyleri, yaşamasada çevresinden yaşanan hadiselerden okuduklarından kendisine ders çıkartabilir İNSANLAR...
Bana Seni Seviyorum Deme Evlen BenimleMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 20162,557 okunma
Puan vermedi·250 syf.··
2019 2. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Ocak 2019 00:30
Bu kitabı kaç sefer okumak lazım yanlış yapmamak, için daha adını bilmediğin.Köyleri tepeleri almak için bulunduğun yere geleli daha iki gün olmadan harekete mi geçirmek komutan olmak ölüme mi yollamak körü körüne askerlerini komutanlık bu mudur ki; yoksa daha burayı niye almadık şurayı da alım demek mi gözü dönmüşcesine sağ salim geldiğin askerlerinle yoksa gerisin geri ANASINA, BABASINA, KARDEŞLERİNE, EŞİNE ve ÇOCUKLARINA sağ salim geri göndermek mi komutan olmak Hepsini geçtim gecenin sessizliğini dinlememek neden di rasgele atışlar yapılmasına görüntünün net olarak ne olduğunu bilemeden roket attırmak, bombaatar attırmak,el bombası attırmak t40, lancer, piyade tüfeği attırmak, makineli tüfek attırmak,için izin vermek mi komutan olmak bunu mu gerektirir. Aynı yerde çadırda konteynr da nöbet tutarken kendi sigaranı yakıp masanın üstüne koyup senle beraber nöbet tutan eri sigara yaktığı zaman eksi on altı derece de dışarı çıkartmakmıdır. Yoksa düşmanın yerini tespit edememesi için, gecenin sessizliğini dinlemek gerekmezmiydin. Düşmanın mevzinin dibine bile gelse ateş etmeyeceksin. Tek kişi değil ise birini vurursun. Diğeri seni vurur tek kişi ise gırtlağını keseceksin sessizce olduğu yere bırakacaksın silah son çare ise kullanacaksın bu neden yapamıyoruz. Düşmanını alt etmek için onun gibi düşünmek makül dereceye kadar yaptığını yapmak gerekir. Araması yapılamamış binaya girmesi için emir vermekmidir. Komutanlık sonrası seksen kilo bir İNSAN'dan geriye sadece beş kilo kaldığını görmekmidir. Komutanlık yoksa elindeki imkanı kullanıp askerini korumakmıdır. Komutan olmak nedir sahi GERÇEK MANADA ŞU ZAMANA KADAR TEK KOMUTAN 10 KASIM 1938'DE GÖZLERİNİ HAYATA YUMAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'TEN BAŞKASI DEĞİLDİR...
Savaş SanatıSun Tzu · Kastaş Yayınları · 201249,6bin okunma