Ağlamıyorsun. Kendini sıkıyorsun. Yanakların, burnun kızarıyor. Nefes alman zorlaşıyor ama ağlamıyorsun. Gözlerini kapatıyorsun, derin bi nefes alıyorsun. Duruyorsun sonra, öylece duruyorsun. Her şey saçma geliyor çevrende, şarkı açık. Duyuyorsun ama anlamıyorsun. Nefes alışın hızlanıyor birden ve aklına en çok dediği kelime, en sevdiğin gülüşü, sesinde ki cıvıldayan kuşlar geliyor. Ağlıyorsun. Ağlamak kaçınılmaz. Tıpkı gidenler gibi .. 🥀🥀